سکوت قلب زخمی من
جمعه 31 مرداد 1393برچسب:,

سلام به دوستان عزیزم .

دوستانی که همیشه به ن لطف داشتن و من رو همیشه با نظراتشون شرمنده کردن .

راستش خودمم می دونم یک ساله که کم کاری می کنم و مطلب آپ نمی کنم . انشاالله و به یاری خدا دوباره آپ هامو شروع میکنم . امروز هم بی دلیل آپ نکردم و یه خواهشی ازتون دارم . اونم اینه که رمان دوست عزیزم hulia19 رو دانلود کنین ضرر نمی کنین خیلی زیباست

اینم خلاصه ی داستان دوست عزیزم:رمان عروسک زندگی من خلاصه:داستان راجب یک دختره عاشقه...عشقی یه طرفه که خیلی عذاب میکشه... یه پسرم هست..که عاشقه...اما عشقش یه طرفست.... روکسانا و آروین سر راه هم قرار میگیرن... این دوتا تصمیم به انتقام میگیرن... اینکه چه جوری بهم کمک میکنند در ادامه داستان گفته میشه که خوندنش خالی از لطف نیست....

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ melika